skevt och bra /E













svart och vitt /E



det var första dagen som solen bländade oss. möbler flyttades hit och dit och jag satt i röran bland böcker och keyboard. en picknick på balkongen var ett måste - kaffe och raw food-brownie. livet är fint i torsås just nu. 

runt omkring finns tusentals människor, här finns bara jag




festival /E


du kan sova på min arm tills det blir ljust, det känns mycket mer än du och jag har lust att mäkta med. man kan undra vad dom undrade när du och jag har festival. 

att dungen kommer till emmaboda gör mig SÅHÄRJÄTTEGLAD. 


sätter fart som speed i mina tankar /E




kollar gaygalan och dricker te med systern min. 

stjärnstoft





måla på min hud.


gjorde en tatuering inatt.

melankolisk melodi /n




SUSHI RIOT





pulled out all my hair, put the cats to sleep /E












låt bilderna tala. alkoholen har redan talat. 

saker är så fula att de blir fina. /E



vill tatuera fingrarna bara för det anses vara opassande. snaggar håret för vi orkar inta vara fina små flickor för er skull. hänger upp överdrivet mycket osammanhängande saker överallt bara för att jag kan. pussy power, skrivet med vänsterhanden. 

Luffarfamilj


Fumlar runt i Kalmars alla second hand-butiker och lever lira lara loppan


Det här inlägget saknar rubrik.

 
Det är sol, det är tisdag och jag är tillbaka i Torsås efter veckor av ledighet /n
 

Dom såg inte, nej ingen såg /n

 
 

Sara 18 /E